Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Παραίτηση του τοπικού συμβούλου Περαίας Κ.Καλαμίδα

Την παραίτηση του από την θέση του Συμβούλου της Δημοτικής Κοινότητας Περαίας του Δήμου Θερμαϊκού, ανακοίνωσε ο προερχόμενος από την παράταξη Μαυρομάτη, τοπικός σύμβουλος, Κώστας Καλαμίδας, αφήνοντας αιχμές κατά της διοίκησης του Δήμου για «θεσούλες», «χαρτζιλικάκια», και «εξυπηρετησούλες»  Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης του κ.Καλαμίδα έχει ως εξής:
«Παραίτηση


Από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά στόχος μου ήταν να είμαι σε θέση τόσο εγώ ως μονάδα αλλά και ως μέλος μια ευρύτερης ομάδας να είμαι / να είμαστε σε θέση να κάνουμε την Περαία μας ακόμα καλύτερη. Ακόμα ομορφότερη. Δυστυχώς 3 χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων μου νιώθω πως δεν έχω καταφέρει τίποτα. Βλέπω που είμαστε. Απέτυχα.
Βλέπετε στα 33 σου πρέπει να επιλέξεις αν θα συμβιβαστείς με ένα «γενικό» μη παραγωγικό σύνολο ή θα δημιουργήσεις μόνο σου. Δεν ασχολήθηκα με τον τόπο μου ούτε για «θεσούλα», ούτε για «χαρτζιλικάκι», ούτε για εξυπηρετησούλες. Άλλωστε ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα υποκοριστικά! Το μυστικό για μία επιτυχημένη διοίκηση είναι να μπορεί να χρησιμοποιήσει το κάθε στέλεχος της, σε θέσεις «κλειδιά» και όχι σε θέσεις που συμφωνήθηκαν προεκλογικά. Επιλέγω να μπορώ, να περπατάω στη γειτονιά μου, ανάμεσα στους ανθρώπους που με μεγάλωσαν, χαμογελαστός.

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Περαίας κα Νίτσα Κάλφα. Να είστε σίγουροι πως αν δεν ήταν η Νίτσα Πρόεδρος της Περαίας μας τα πράγματα θα ήταν «εξαιρετικά» χειρότερα. Ευχαριστώ ολόψυχα και τη συνάδελφο Κική Ελευθεριάδου γιατί πραγματικά μέσα από τη συνεργασία μας κατάλαβα πως ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται ανιδιοτελώς για το τόπο μας. Τέλος θα ήταν παράλειψη μου να μην επαινέσω τον μοναδικό άνθρωπο/μηχανή ο οποίος δουλεύει ακατάπαυστα και οι άνθρωποι που τον επέλεξαν πρέπει να είναι περήφανοι και δεν είναι άλλος από τον Μάκη Μπύρο.

Με την παρούσα επιστολή δηλώνω την παραίτηση μου από την θέση του Συμβούλου της Δημοτικής Κοινότητας Περαίας του Δήμου Θερμαϊκού.

Κωνσταντίνος Καλαμίδας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.