Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Μία συγκλονιστική περίπτωση ανθρωπιάς: 80χρονος έδωσε όλη του τη σύνταξη στους πρόσφυγες

Μια συγκλονιστική περίπτωση που έζησε στο τιμόνι μοιράστηκε πριν από λίγες ώρες με τους χρήστες του Facebook ο ταξιτζής στην Αθήνα Μανώλης Βιδάλης. Καθώς αναφέρθηκε στην ανάρτησή του σε έναν 80χρονο, που έδωσε όλη του τη σύνταξη στους πρόσφυγες.

Συγκεκριμένα η ανάρτηση έγραφε: 
«Σήμερα έζησα μια από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές στο επάγγελμα που κάνω !! Πήρα από το κέντρο στην Αθήνα ένα γεράκο κοντά στα 80 απ’ ότι μου είπε. Με το που μπαίνει μέσα μου λέει: "μήπως ξέρετε κύριε, που έχουν πάει τους πρόσφυγες που τους πήραν από την πλατεία Βικτωρίας ;; Βεβαίως του λέω, τους έχουν πάει στο Γαλάτσι. Μου λέει, μπορείτε να με πάτε στο Γαλάτσι και μετά να με γυρίσετε εδώ ?? Φύγαμε .....
Φτάνουμε στην είσοδο του κλειστού , μας ρωτάει η αστυνομία τι θέλουμε και τότε ακούω τον γεράκο, που μέχρι εκείνη την ώρα δεν μου έχει πει κουβέντα να λέει, θέλω να δώσω κάτι στους πρόσφυγες. Αφού μας έδειξαν τον υπεύθυνο, (πέσαμε πάνω στην στιγμή του συσσιτίου), βγαίνει από το ταξί και λέει στον υπεύθυνο, μπορείς να μου φέρεις εδώ, 4 διαφορετικές μανάδες που να έχουν αρκετά παιδιά;
Αφού έρχονται κοντά μας 4 γυναίκες, βγάζει και τους δίνει από 100 ευρώ στην κάθε μια. Ξαναμπαίνει στο ταξί και μου λέει πάμε σπίτι μας τώρα. Στην διαδρομή μου εξήγησε ότι οι γονείς του ήταν πρόσφυγες που ήρθαν από την Σμύρνη. Και ότι τους έδωσε ΟΛΗ παρακαλώ την σύνταξη της γυναίκας του(400) . Και ότι τον υπόλοιπο μήνα θα τον πέρναγαν με την δικιά του , η οποία ήταν 600 ευροπουλα.
Αφού του είπα ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, τον χαιρέτησα. Φυσικά και δεν μπορούσα να πληρωθώ γι’ αυτήν την κούρσα !!!! Σ ‘ευχαριστώ γέροντα Κυρ Παναγιώτη, που υπάρχουν και αυτοί οι Έλληνες σαν εσένα !!!!!!!!!!!!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.