Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Οφείλουμε στα παιδιά μας καλύτερη ζωή

της Δήμητρας Τύμπα*

''Αν μες στις φωνές που τα βράδια τρυπούνε ανελέητα τα τείχη
 Ξεχώρισες μία; Ειν' η δική του... φωνή που βουϊζει στο πλήθος τριγύρω σαν ήλιος... Που μας δείχνει σαν ήλιος λαμπρός τις χρυσές πολιτείες
Που ξανοίγονται μπρος μας λουσμένες στην Αλήθεια και στο αίθριο το φως.''
             (Απόσπασμα απ το ποίημα ΧΑΡΗΣ 1944 του Μανώλη Αναγνωστάκη).

Η απόφαση μου να αγωνιστώ δίπλα στους συμπολίτες μου και στον επικεφαλής της παράταξης Σπύρο Κουζινόπουλο, ήρθε να με βρει έτοιμη να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα,όπως χρονια κάνουν τώρα όλοι όσοι θέλουν να ζουν ελεύθεροι.

Όταν το 1708 οι κάτοικοι της Επανομής ζητούσαν απο την Υψηλή Πύλη με δύο φιρμάνια να επέμβει και να εξετάσει το θέμα της υψηλής φορολογίας απο τούς Τούρκους αλλά και όταν στις 7 Αυγούστου 1944 η  Ναζιστικη Διοίκηση συνέλαβε 350 Επανομίτες και τους μετέφερε πεζούς στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του  Παύλου Μελά όπου 335 απο τους άνδρες αυτούς επέστρεψαν στην Επανομή και οι υπόλοιποι 15 μεταφέρθηκαν στην Γερμανία δείχνοντας απο τότε με την αντίσταση που προέβαλαν, πως το να αντιδράς σε κάθε ξένη παρέμβαση, είναι η ενωτική δύναμη κάθε τόπου και περισσότερο των κατοίκων του τόπου αυτού. Ως γνήσιο τέκνο κι΄ εγώ της Επανομής αγωνίζομαι και σκοπός μου είναι να συνεχίσω τον αγώνα αυτό για το καλό της πόλης μας και των κατοίκων της.

Ο δικός μου αγώνας 16 χρόνια τώρα είναι μαζί με των υπολοίπων γονέων που μεγαλώνουμε παιδιά με ειδικές ανάγκες, να δω την πόλη μου να νοιάζεται  για τα παιδιά της, αλλά και μένα να είμαι μέσα σε κάθε μέτωπο κατά των πολέμιων της ευγενούς άμιλλας και των δίκαιων δικαιωμάτων μας, για μια καλύτερη ζωή κυρίως 
όλων των παιδιών μας.


*Η ΤΥΜΠΑ ΔΗΜΗΤΡΑ είναι Υποψήφια Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητας (τοπικό) Επανομής της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.