Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Είδηση βόμβα: Παραιτήθηκε ο Γιώργος Λαζαρίδης από αντιδήμαρχος αλλά και δημοτικός σύμβουλος!


Σαν βόμβα, έπεσε στην κοινωνία του δήμου Θερμαϊκού η είδηση ότι υπέβαλε την παραίτησή του από δημοτικός σύμβουλος, για λόγους ευθιξίας και αξιοπρέπειας, ο αντιδήμαρχος Τοπικής Ανάπτυξης κ. Γιώργος Λαζαρίδης, ο οποίος μάλιστα άδειασε σήμερα και το γραφείο του στο δήμο! Θεωρούνταν από τους πλέον στενούς συνεργάτες του δημάρχου κ.Γ.Αλεξανδρή, με ουσιαστική συμβολή αυτά τα δύο χρόνια στη λειτουργία του δήμου και τα δημοτικά πράγματα.

Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας ο κ. Λαζαρίδης αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δήλωση ή αναφορά στους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφασή του αυτή. Περιορίσθηκε μόνο να πει ότι «θα μιλήσω όταν πρέπει και όπου πρέπει, καθώς αυτή τη στιγμή δεν θέλω να προκαλέσω ζημία στην παράταξή μου».
Από ότι φάνηκε όμως, ακόμη από το μεσημέρι της Κυριακής, ο κ. Λαζαρίδης που είχε αποχωρίσει οργισμένος από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, θεωρούσε ότι ο δήμαρχος κ. Αλεξανδρής τον άφησε ακάλυπτο στην επίθεση που είχε δεχτεί τις προηγούμενες ημέρες από τον επίσης παραιτηθέντα πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Κ.Στεφανίδη με αστήριχτους και δίχως στοιχεία ισχυρισμούς για «ύποπτη απευθείας ανάθεση έργου».
Υπερασπιζόμενος την τιμή και την υπόληψή του ο κ. Λαζαρίδης  ανέφερε απαντώντας στα υπονοούμενα Στεφανίδη περί «ύποπτης ανάθεσης»: «Είμαι 46 χρονών, δεν έχω δώσει δικαίωμα σε κανέναν να αμφισβητήσει την εντιμότητά μου. Μπορεί να αμφισβητήσει την ικανότητά μου, την εξυπνάδα μου, την προσπάθειά μου, αλλά όχι και την εντιμότητά μου. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει παντελή άγνοια για το θέμα το οποίο κρίνει».
Κι όμως, όχι μόνο δεν υπήρξε υποστήριξη του κ. Λαζαρίδη από την παράταξή του, αλλά και ορισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι που ανήκουν στην ίδια δημοτική ομάδα του επιτέθηκαν, λέγοντας ότι με τα όσα είπε για τον Κ.Στεφανίδη «εκφράζει προσωπικές του απόψεις».
Διαβάστε περισσότερα για το θέμα αυτό στο: http://farosthermaikou.blogspot.gr/2012/09/blog-post_8937.html#more

2 σχόλια:

  1. ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΠΙΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκτακτο παράρτημα εφημεριδες. χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.